Opdrachten

Remeha
2016-2019 Projectmanager/Marketeer/Eventmanager

Advies, ontwikkeling en uitvoering van interne en externe
communicatieplannen voor events, beurzen, productintroducties,
innovaties, campagnes en losse projecten als uitwerken van het
marketing jaarplan, ontwikkelen website, consumenten-
communicatie, samenwerking externe bureaus, interne
brainstormsessies en werkprocessen.

April – augustus 2018 Marketing Manager Nederland a.i.
Voor een periode van 5 maanden verantwoordelijk voor de aansturing van de afdeling Marketing NL.

2016 Projectmanager Presentaties VSK2016
Voorbereiden en begeleiden van de presentaties van Remeha op de VSK beurs.

VivoWonen
2018 Uitwerken opzet handboek procedures

Savills
2016 Advies over en uitwerken van laatste fase ter voorbereiding van ISO certificering, gericht op Kwaliteitmanagement

Piet Zoomers
2016 Webshopmanager: aansturen en optimaliseren processen webshop.

Funda Real Estate BV
2015 Marketing & Communicatiespecialist, Eventmanager
Projectteam organisatie fundament’15
Organisatie deelname NSM9, NeVaCon, Roadshows funda Live

ROY Parketspecialisten
2015-2016 Uitwerken marketing- en communicatiestrategie gericht op online en social incl. aansturing en uitvoering van deze strategie.

Beter Horen
2015 Projectmanager Beter Horen Seminar

CODA Apeldoorn
2014-2018 Projectmanager jaarlijks Kinderboekenweekfeest

Funda Real Estate BV
2014 Marketing & Communicatiespecialist, Eventmanager
Deel organisatie funda plaza tijdens Fundament’14
Projectmanagement deelname funda aan NSM8 en PROVADA

Savills
2012 – 2013 Inventarisatie pandenportefeuille incl. advies inrichting mappenstructuur/werkprocessen

KaapZ
2009 – 2014 Projectondersteuning (diverse trajecten)
2013 Procesbegeleider bijeenkomst Ministerie
2009 – 2013 Projectorganisatie Future Search workshops

Winkelcentrum de Eglantier
2011 – 2014 Diverse (communicatie) werkzaamheden tbv Bestuur
2007 – 2014 Projectmanagement evenementen

NVM Business
2010 – 2013 Organisatie deelname aan de PROVADA
(vastgoedbeurs) te Amsterdam

SNS Property Finance, Hoevelaken
2006 – 2007 Projectmanagement Communicatie en Rebranding inzake naamswijziging BPF naar SNSPF (2006) en inzake verhuizing (2007): o.a. campagne, brochures, website, intranet, drukwerk, interne communicatie
2006 – 2008 Organiseren deelname aan vier (inter)nationale vastgoedbeurzen gedurende het jaar (MIPIM te Cannes, PROVADA te Amsterdam, Expo Real te München, MAPIC te Cannes)
2006 – 2008 Projectcoördinatie en -management diverse communicatietrajecten

Thermen Bussloo, Voorst
2007: Advies opzet en samenstelling receptiemedewerkers
Adviseren en begeleiden in de opzet van een nieuwe interne werkstructuur en bijbehorende werkprocessen- en werkdocumenten (2007)

OBP, Houten
2006-2007: Adviseren en begeleiden in de opzet van een nieuwe interne werkstructuur en bijbehorende werkprocessen- en werkdocumenten

Kindertherapeuticum, Utrecht
2005 – 2006: Ondersteunen Kinderarts bij werkzaamheden in het kader van het nieuwe Zorgstelsel:
- Coördinatie contractvorming met zorgverzekeraars
- Informatievoorziening aan en aanspreekpunt voor patiënten
- Ingebruikname en aanpassingen (dbc) declaratieprogramma

Schuite De Boer notarissen, Apeldoorn (2004 – 2005)
2004 – 2005
Ondersteunen Maatschap bij realiseren website
Opstellen procedurehandboek primair proces

JBR Organisatie-adviseurs bv, Zeist
2003 – 2004
- Interim office manager
- Coördineren verhuizing
- Herschrijven ISO handboek conform nieuwe normen

Halt Nederland, Leiden
2003 – 2004
- Coachen secretariaat van zes dames gedurende ruim zes maanden
- Samenstellen functie en profiel voor de aanstelling van een office manager